بلگ راتا | شبكه خبري ايران بلگ راتا | شبكه خبري ايران .

بلگ راتا | شبكه خبري ايران

بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال در استانبول تركيه 2022

اگر هدف خاصي نداريد، نگران نباشيد، مي توانيد هدف خود را صرفاً ساختن پس انداز براي آينده اي نامطمئن در نظر بگيريد. همچنين مي توانيد از كاهش و افزايش قيمت خريد و فروش ارزهاي ديجيتال  به صورت لحظهاي مطلع شويد. انها، آي پي خود را تغيير داده و اين فرايند را انجام دهيد كه البته اين كار نيز ريسكهاي خود را به همراه دارد و در صورت شناسايي شدن بهوسيلهي تيم پشتيباني صرافي، حساب و داراييهاي شما در صرافي بلوكه خواهند شد. Limit : در بخش ليميت ميتوانيد قيمت مورد نظر براي خريد يا فروش را ذكر كنيد، تا در صورت رسيدن قيمت بازار به آن معامله انجام شود.

خريد ارزهاي ديجيتال

اگرچه هر صرافي ممكن است از نظر ساختار و ويژگيها متفاوت باشد، اما هدف آنها اين است كه به معاملهگران رمزارز مكاني را براي مبادله داراييهاي خود در يك مفهوم گستردهتر بدهند. برخي افراد ممكن است بخواهند تحريمهاي ناعادلانه را دور زده و از خدمات صرافي موردنظرشان استفاده كنند. 6. مبادله اهرمي: برخي صرافي ها معاملات اهرمي را ارائه مي دهند. بايننس برخي از درآمدهاي خود را در هر سه ماهه براي بازخريد و سوزاندن كوين هاي بايننس مصرف مي كند و آنها را كاملاً حذف مي كند. بايننس به سوزاندن سكه هاي BNB در هر سه ماهه ادامه مي دهد تا زماني كه ۱۰۰ ميليون سكه بايننس يا نيمي از حداكثر عرضه اوليه خود را خريداري و از چزخه خارج كند.

افراد مي توانند BNB را در كيف پول هاي سازگار خارج از بهترين صرافي براي خريد ارز ديجيتال  نگه دارند و سكه را مستقيماً براي پرداخت يا موارد ديگر به ديگران ارسال كنند. طي سالها گذشته، بايننس يك صرافي غيرمتمركز (DEX)، دو بلاك چين، يك پلتفرم مبادله ارز ديجيتال همتا به همتا (P2P)، پلتفرمي براي وام دهي ارزهاي ديجيتال و موارد ديگر راهاندازي كرده است. بايننس همچنين چيزي به نام BNB Pioneer Burn Program دارد كه موارد خاصي را ارزيابي ميكند كه اگر دارندگان BNB بهطور غيرقابل جبراني BNB را از دست داده باشند بايننس آنها را بازپرداخت ميكند و مبلغ را از سوزاندن بعدي BNB كسر ميكند.

بهترين صرافي براي خريد ارز ديجيتال

البته در صورتي كه قبلا ثبت نام را انجام داده ايد، نياز به ثبت نام مجدد نمي باشد. علاوه بر اين، تراكنشهاي زنجيرهاي BNB توسط يك توكن روي بلاكچين به نام BNB كه مخفف عبارت «Build and Build» (كه قبلاً بايننس كوين شناخته ميشد) تامين ميشود. بايننس هنگام ساخت BNB Chain، بلاكچين را براي عملكرد بهينه در معاملات آنچين تنظيم كرد و بايننس DEX، صرافي غيرمتمركز بايننس (DEX) را بر روي اين زنجيره تازه تشكيل شده، قرار داد. اين صرافي با اينكه در سال ۲۰۱۹ راهاندازي شده اما به دليل امنيت بالا و خدمات خوبي كه ارائه مي كند، جزء خوب هاي بازار محسوب ميشود.

 

بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال در ايران

اما اگر اين قدرت ريسك پذيري رو دارين كوينكس با اختلاف انتخاب بهتري محسوب ميشه. ارز ديجيتال ايراني به تازگي وارد بازار ايران شده و نام آن رمزارز پيمان است، هم چنين به ياد داشته باشيد كه براي اين كه كيف پول براي خريد رمزارز پيمان ايجاد كنيد، بايد به يكي از بانك هاي معتبر در شهر خود مراجعه كنيد و اطلاعات كامل تر را از اين بانك ها جويا شويد. در نظر داشته باشيد كه اين شرايط براي بسياري از صرافي ها امكانپذير است اما توصيه ميكنيم كه با در نظر گرفتن بند اول به اين بند بپردازيد.

صرافيها محلي براي معاملات، نه براي حفظ طولاني مدت ارز هاي ديجيتال توصيه ميشوند. از آن زمان، BNB نقش خود را در اكوسيستم رو به رشد بايننس حفظ كرده است، زيرا بايننس بيش از يك پلتفرم معاملاتي گسترده است. توكن BNB در طول اين چندسال به عنوان روشي براي كاهش كارمزد در صرافي Binance عمل ميكرده است; به طوري كه مشتريان صرافي با نگه داشتن BNB و پرداخت هزينههاي پلتفرم به وسيله BNB، هزينههاي كمتري را پرداخت ميكنند. بايننس ۲۵ درصد تخفيف در كارمزد معاملات را هنگام پرداخت با استفاده از BNB اجرا مي كند.

با راه اندازي بايننس چين توكن BNB بر روي بلاكچين اختصاصي خود بايننس راه اندازي شد. بايننس بلاكچين بومي خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازي كرد و آن را بايننس چين (BC) ناميد. صنعت كريپتوكارنسي و بلاكچين شامل پروژه ها و دارايي هاي متعددي است كه اهداف مختلفي را هدف قرار مي دهند. پيش از خريد ارزهاي ديجيتال ممكن است سوالات مختلفي براي شما ايجاد شود كه روند سرمايه گذاريتان را تحت تاثير قرار دهد. همچنين ممكن است براي شما سوال باشد كه چگونه بايننس كوين بخريم؟

صرافي آنلاين خريد و فروش ارز ديجيتال

گاهي اوقات، يك صرافي ارز ديجيتال ممكن است توكن خاص خود را داشته باشد كه براي اهداف خاصي در صرافي مانند تخفيف در كارمزد پلتفرم معاملاتي استفاده ميشود. از ۱۵ ميليون دلار جمع آوري شده، ۳۵ درصد براي ارتقاي پلتفرم و سيستم مبادلات بايننس، ۵۰ درصد براي برندسازي بايننس، بازاريابي و آموزش كارآفرينان جديد استفاده شد و ۱۵ درصد باقي مانده به عنوان ذخيره در مواقع اضطراري يا شرايط خاص كنار گذاشته شد. كاربران توكن جديد BNB را در ازاي توكن هاي BNB ERC-20 خود از طريق مبادله توكن در سال ۲۰۱۹ دريافت كردند.

 








برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۳۷ توسط:بلاگ-راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :