بلگ راتا | شبكه خبري ايران بلگ راتا | شبكه خبري ايران .

بلگ راتا | شبكه خبري ايران

دعاي مهره مار براي رزق و روزي

اثرات مثبت مهره مار باعث مي شود دانلود متن عربي دعاي مهره مار كه ديد بهتر و حس خوش آيندي نسبت به زندگي خودتان داشته باشيد و بتوانيد از لحظه به لحظه زندگي خود لذت ببريد. اين دعاي بنام زدن يا عقد كردن مهره ها باعث مي شود كه مهره مار انرژي هاي مثبت را نسبت به مشخصات شخصي كه روي مهره مار انجام شده انتقال دهد. فقط مهره مار هندي داراي نيروي مغناطيسي بالايي هستند و مي توان عقد مهره مار به نام فرد كرد.

دعاي مهره مار رايگان

مهره هاي مار شاه كبراي هندي بزرگ و بسيار زيبا (همانند دابويا) مي باشند . اما به شما اطمينان خاطرمي دهم قيمتي كه براي مهره مار شاه كبراي طبيعي و وحشي هندوستان در نظر گرفته شده كاملا معقول و ارزانتر از تمامي فروشگاه هاي معتبر است و رعايت انصاف و وجدان كاري در آن وجود دارد . از اين رو چون تمامي مراحل خريد از هند بدون واسطه و مراحل خواندن دعا و بنام زدن مهره مار توسط فروشگاه ما انجام مي شود در نتيجه با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر مي توانيم محصولات خودمان را با ضمانت نامه كتبي ارسال كنيم.

متن دعاي مهره مار چيست

توجه داشته باشيد كه هنگام خريد مهره مار از فروشنده درخواست كنيد كه مراحل دعا و بنام زدن مهره مار را بريتان انجام دهد تا با خيال راحت بتوانيد از مهره هاي خود استفاده كنيد. اين دعا را نوشته و همراه خود داشته باشيد يا بر خواندن آن مداومت داشته باشيد. فعال كردن مهره مار يكسري اصول و قوانيني دارد كه در اصطلاح به آنها اعمال مهره مار نيز گفته مي شود، كه در ادامه اين مطلب به بررسي اين اعمال خواهيم پرداخت. موضوع بخت گشايي كمي زمان بر است ولي با رعايت يكسري اصول و قواعدي كه بايد در مورد مهره مار رعايت كنيد ، ميتوانيد با رعايت اصول نگهداري مهره مار در كمترين زمان ممكن به نتيجه دلخواه خود برسيد.

دعاي مهره مار صوتي

زمان نتيجه دهي براي بخت گشايي در افراد مختلف كاملا متفاوت است البته با راهكارهايي كه اشاره خواهيم كرد ميتوانيد در كوتاه ترين زمان به نتايج دلخواه خود برسيد. براي خريد پيامكي كد۱۹۱۷۴۵۳ رابه سامانه ۱۰۰۰۰۲۳۵ پيامك كنيد. شما با خريد مهره مار و خواندن دعاي مخصوص بخت گشايي روي مهره، به بهترين روش و سريع ترين زمان ممكن، با شخص مورد علاقه خود آشنا مي شويد و ازدواج مي كنيد. با خوانده شدن اسم معشوق شما روي مهره مار مي توانيد انرژي هاي مثبت خود را براي جذب او بكار برده و بهتر شدن رابطه را به مرور زمان حس كنيد.

درصدي از خوش شانسي در افراد به نوع نگرش و ديدگاه آنها بستگي دارد و درصد بيشتري به نوع انرژي هاي مثبت اطراف فرد بستگي دارد كه دريافت اين انرژي هاي مثبت به واسطه مهره مار امكان پذير خواهد بود. در نتيجه اين انرژي هاي منفي باعث مي شود كه روحيه شما تضعيف شده و احساس ناميدي و عصبانيت داشته باشيد و نتوانيد تمركز لازم را داشته باشيد.

دانلود متن عربي دعاي مهره مار

مهره مار با ايجاد انرژي هاي مثبت در افراد باعث مي شود كه در كمترين زمان ممكن به آرامش و آسايش برسيد و باعث مي شود اعتماد به نفس شخص بالا رفته و به يك حس اميدوار كننده مثبت و خوشايندي در او ايجاد شود. اگر با همسر خود مشكل داريد و يا همسرتان نسبت به شما كم توجه شده است و يا دخالت اطرافيان باعث شده كه نسبت به شما حس سردي داشته باشد ويا اينكه در زندگي مشكلات و بحث هاي بي مورد به وجود مي آيد ، به كمك مهره مار اصل مي توانيد اين رابطه را به سمت مثبت و مطلوب تري هدايت كنيد و به مرور زمان بهترين نتيجه را از زندگي مشترك خود بگيريد.

در نتيجه با دريافت انرژي هاي مثبت كه به واسطه استفاده از مهره مار انجام مي پذيرد مي توانيد مشكلات سد راه خود را يكي پس از ديگر پشت سر گذاشته و در نتيجه اين رابطه عشقي را از نو شروع كرده و با علاقه ي بيشتر به محكم كردن پايه هاي عشق خود تلاش كنيد. و در رابطه با دعاي مهره مار كه گرفتاري ي خيلي از خريداران متشخص هستش .

برخي از افراد هستند كه هميشه احساس پوچي و نااميدي ميكنند و آينده خود را كاملا تيره و تاريك مي بينند اين در حالي هست كه افكار منفي بر اين افراد غلبه كرده و اجازه نمي دهد تا تصميم بهتري نسبت به روند زندگي و آينده خود بگيرند. همان گونه كه مارها نژاد هاي مختلفي دارند، مهره هاي مار نيز گونه هاي مختلفي دارند كه نسبت به سايز و اندازه و شكل آنها و انرژي مغناطيسي كاملا با يكديگر متفاوت هستند كه در ادامه به بررسي كاملا تخصصي آنها خواهيم پرداخت.

شايد خودتان متوجه نشويد كه اين افراد با حسادتي كه نسبت به شما دارند مدام در حال ارسال انرژي منفي به سمت شما هستند و سعي در مأيوس كردن شما دارند. انرژي هاي مثبتي كه از طرف خداوند به اين مهرههاي كوچك داده شده است، باعث معجزه هايي مي شود. اين دعا براي اينكه مهره مار صاحب خود را بشناسد و انرژي هاي مربوطه را به شخص انتقال دهد انجام ميشود كه با گرفتن مشخصات فردي از مشتري اين مرحله انجام مي شود.

اين قسمت كه در مارهاي نر بار مثبت و در مارهاي ماده بار منفي دارد، در هنگام آميزش مارها از بدن آنها جدا شده و پس از مدتي سفت شده و به سنگ تبديل ميشود. در هر دو حالت تاثير مثبت خود را خواهد گذاشت. در حالت كلي نژادهاي هندي مهره مار همگي تاثيرات خوبي بروي مغناطيس بدن دارند ولي نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيم اين است كه نوع دعا و اعمالي كه روي مهره مار ها انجام مي شود كاملا متفاوت است.

دعاي مهره مار براي ازدواج

در حالت كلي كارايي مهره مار عمومي مي باشد و خواسته هاي شما را برآورده مي كند . هر چيزي در طبيعت شكل ثابت و منحصر به فرد خود را دارد كه مهره مار شاه كبري نيز همينطور است . اشخاصي كه درپي اقبال بزرگي بودند و همينطور اشخاصي كه براي گرما و محبت بسيار زن و شوهر , گشايش متاع و گنج , جذابيت و برش سخن و كليه و همگي , توانستند فقط با به همراه داشتن مهره مار به كليه ي اين موردها دست يابند و اين به عينه تجربه شدهاست .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۵۵ توسط:بلاگ-راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :