بلگ راتا | شبكه خبري ايران بلگ راتا | شبكه خبري ايران .

بلگ راتا | شبكه خبري ايران

انواع روش هاي كاشت مو - متخصص درمان كمر درد و ديسك كمر و گردن

در اين زمان موهاي كاشته شده بصورت تدريجي شروع به ريزش مجدد ميكنند و تا پايان ماه اول بصورت كامل ميريزند. هرچند طاسي و ريزش كلي مو در زنان كمتر اتفاق ميافتد، اما بيماراني هستند كه با اين مشكل، دستوپنجه نرم ميكنند.

امروزه روش ها و متدهاي زيادي براي انجام اصول كاشت مو به وجود آمده است كه هريك از اين روش ها با توجه به وضعيت اوليه شخص مراجعه كننده (مانند ناحيه طاسي و بانك مو) توسط پزشك تشخيص داده خواهد شد كه مناسب ترين روش كاشت مو با بالاترين تراكم استفاده كدام مي باشد.

اين موضوع در جلسات مشاوره اي جراحان ما با شما نيز ارايه مي شود. ما ايران FIT هستيم خالق زيباترين چهره ها از سال ۱۳۷۱ تاكنون. كاشت موي طبيعي به روشFollicular Isolation Techniqueيا همان روش كاشت مو FIT مطمئن ترين و زيباترين راه درمان طاسي و كم مويي مي باشد. بيشتر موهاي كاشته شده در اين زمان قابل مشاهده مي باشند.

كاشت مو طبيعي - راهنماي معتبر پيوند موي سر در سال ۱۴۰۰

كاشت موي طبيعي داراي يكسري محدوديتها ميباشد كه يكي از مهمترين آنها محدود بودن تعداد جلسه هاي قابل انجام كاشت مو در هر فرد است.

كلينيك كاشت و پيوند طبيعي موي ايران FIT داراي تيم تخصصي كاشت و پيوند مو، متخصصين پوست، مو و زيبايي و پزشكان متخصص در كاشت مو مي باشد.

بنابراين هر فرد ظاهر منحصر به خود را دارد و به اصطلاح داراي حدود طبيعي مشخص است. اين كي چرخه طبيعي رشد موها مي باشد كه هر روزه شاهد آن هستيم اما با نسبت بسيار پايين تر.

اما از معايب بسيار بزرگ آن ميتوان به كم پشت شدن مو ناحيه دهنده بطور چشمگير بعد از عمل ، عدم قابليت برداشت تعداد موي زياد در هر مرحله ( حدود 500 تا 1000 تار مو )، ريزش برخي از موهاي كاشته شده بعد از يك سال ( به دليل محدوديت منطقه برداشت برخي پزشكان مجبور به برداشت از ناحيه نامناسب ميشوند ) و تراكم كم مو در ناحيه كاشته شده و بيش از 50 درصد موها در زمان خارج شدن از زير پوست، با فشار پانچ از ناحيه ريشه مو شديدا آسيب ديده و پس از كاشت رشد نمي كنند

و محل خارج شدن گرافت ها بصورت زخم هاي گرد يك ميليمتري در سرتاسر پس سر ديده مي شود و هر زمان در آينده بيمار موهاي خود را كوتاه كند جوشگاه هاي گرد متعدد ، نماي زشتي در پشت سر ايجاد خواهد كرد اشاره نمود متاسفانه به دلايل مختلفي از جمله راحتتر بودن اين نوع عمل پيوند مو براي تيم پزشكي و نياز نداشتن به تيم خيلي مجرب در اين عمل و پايين بودن نسبي هزينه درمان در اين روش بسياري از تبليغات بر پايه همين روش است.

ناشي از آسيب به فوليكول ها است.

در طول اين مدت موهاي جديد بيرون مي آيند و شروع به رشد مجدد مي كنند. به طور طبيعي، موهاي كاشته شده پس از 2-3 هفته به مرحله ريزش مي رسند؛ اين ريزش مو راهي براي رشد موهاي جديد خواهد بود.

بدين ترتيب كه فاصله ميان دو ابرو تا چانه را حساب كرده سپس نصف اين مقدار را به نقطه ميان دو ابرو به طرف بالا اضافه مي نماييم. • رشد ضعيف يا كند مو بعد از كاشت مو: احتمالا ناشي از آسيب به فوليكول ها است.

بعد از اين كه شما با يكي از متخصصين كاشت موي ما جلسه مشاوره داشته باشيد، با ارزيابي دقيق وضعيت شما و خواستههايي كه داريد، هزينهي دقيق انجام كاشت مو براي شما مشخص خواهد شد.

در اين مرحله مقدار موهايي كه روي سر وجود دارد، دقيقاً مشابه با زمان قبل از انجام عمل است و افراد ميتوانند با همان وضعيت ظاهري كه قبل از عمل داشتهاند در انظار ظاهر شوند.

انواع روش هاي كاشت مو - متخصص درمان كمر درد و ديسك كمر و گردن

 

تصورات غلطي كه در رابطه با كاشت موي طبيعي و نتايج آن در ذهن مردم وجود دارد: وقتي فردي متقاضي كاشت موي طبيعي است يكسري تصورات در ذهن خود از كاشت موي طبيعي و نتايج آن دارد كه معمولا با واقعيت بسيار فاصله دارد.

در برخي از افراد موها كمي ديرتر شروع به رشد ميكنند.

قبل از FIT صد گرافت بعنوان نمونه برداشت مي شود تا كيفيت فوليكول هاي مو ارزيابي شود . البته اين زمان روند بهبودي و بازيابي را نيز شامل مي شود. البته امكان دارد موها در اين مدت كمي فردار و پيچ خورده باشند. در برخي از افراد موها كمي ديرتر شروع به رشد ميكنند.

در اواخر اين مرحله زماني، تغييرات محسوسي در موهاي جديد ايجاد ميشود و شروع به ضخيم و پرپشت شدن ميكنند. در برخي از افراد ظاهر كامل مو در پايان سال اول حاصل ميشود، اما در برخي ديگر بيرون آمدن موها و افزايش تراكم و ضخامت آنها به زمان بيشتري نياز دارد.

موهاي جديد را در اين مرحله ميتوان ديد اما به خاطر آنكه بايد از زير پوست سر خارج شود، بهصورت نازك و كمپشت ديده ميشود.

طول فاز استراحت موها قبل از آنكه شروع به رشد مجدد كنند، ميتواند بسيار متفاوت باشد. تا روز دهم بعد از كاشت مو اصولا بايد تمامي اين پوسته ها برطرف شده باشند و موهاي كاشته شده نيز ظاهري طبيعي تر به خود ميگيرند.

دليل ريزش موها در اين مدت شوك وارد شده به فوليكول موها مي باشد. روش هاي كاشت مو در خانم ها و آقايان يكسان مي باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۸:۴۹ توسط:بلاگ-راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :